5 nianses, kas jāzina, lai izstrādātu efektīvu reklāmas kampaņu Google meklētājā (Google reklāma)

Google reklāmas seminārs (Google AdWords, reklāma Google meklētājā)21. janvārī Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamerā novadīju semināru par Google reklāmas sniegtajām iespējām. Pasākuma laikā, kā jau parasti, iepazīstinājune tikai teorētisko bāzi, bet rādīju arī daudzus praktiskus piemērus no savas pieredzes. Šāda pieeja ļāva klausītājiem labāk izprast Google reklāmas izmantošanas nianses un taktikas.

Pēc katra semināra esmu pieradis veikt kopsavilkumu. Tas ļauj apkopot būtiskākās tēzes, ko esmu nodevis semināra apmeklētājiem.

Te esmu apkopojis šī semināra būtiskāko:

  1. Ņemot vērā Jūsu mērķus un uzdevumus, izvēlieties atbilstošu Google risinājumu/s: Search Network, Display Network, Display Remarketing, Search Remarketing.
  2. Pirms sākt reklāmas kampaņu, rūpīgi izanalizējiet atslēgvārdus, kurus izmantosiet. Atkarībā no budžeta un mērķiem Jūs izmantosiet atšķirīgu pieeju atslēgvārdu izvēlē.
  3. Veltiet vairāk laika Google AdWords konta struktūras izveidošanai. Pareiza konta struktūra ļaus Jums rādīt atbilstošāku reklāmu mērķauditorijai. Atbilstība ir vistuvākais ceļš uz reklāmas efektivitāti.
  4. Izveidojiet mērķus ar Google AdWords vai Google Analytics palīdzību. Tas ļaus Jums veikt reklāmas efektivitātītes analīzi un reklāmas optimizāciju (darbības efektivitātes paaugstināšanu).
  5. Reklāmas kampaņas laikā pastiprinātu uzmanību pievērsiet Quality Score rādītājiem. Augstāki kvalitātes rādītāji ļaus samazināt cenu par klikšķi un panākt augstāku reklāmas efektivitāti.

Ja Jūsu vēlaties uzlabot AdWords kampaņu rezultātus un piesaistīt vairāk klientu, piesakieties uz bezmaksas konsultāciju. Pieteikumu sūtiet uz e-pastu: sv@imarketings.lv

Ja vēlaties palielināt klientu skaitu, ko saņemat no savas mājas lapas, veiksim mājas lapas auditu un nodrošināsim nepieciešamos uzlabojumus. Piesakieties uz bezmaksas konsultāciju pa e-pastu:andis@imarketings.lv

Ja Jūs izmantojat integrētu digitāla mārketinga komunikāciju (vairākus digitālus kanālus vienlaicīgi), esam gatavi pārņemt un vadīt visus digitālus kanālus vienlaicīgi, lai uzlabotu esošus pārdošanas rezultātus. Piesakieties uz mūsu iespēju prezentāciju pa e-pastu: sv@imarketings.lv.