5 veiksmīgi paņēmieni klientu piesaistē, izmantojot Google reklāmu (Google AdWords)

Novembra beigās Carat Latvia – viena no vadošajām mēdiju aģentūrām Latvijā un lielākā mediju aģentūrā pasaulē – organizēja pirms Ziemassvētku klientu dienas, kas notika mājīga restorānā, mc2 centrā. Pasākumā mērķis bija ļaut klientiem atpūsties no ikdienas darbiem, patīkami pavadīt laiku, apspriest aktualitātes un turpmākus plānus.

Pozitīvā gaisotnē, malkojot kafiju un svaigas uzkodas, klientiem arī bija vienreizēja iespēja saņemt vērtīgu informāciju par aktuālām tēmām. Ar īsam, bet kodolīgām prezentācijām uzstājās vairāki eksperti no Carat Latvia, Vizeum Latvia, SEB bankas un iMarketings.

Man bija tas gods kopā ar Aleksandru Pasteru Carat Latvia Digitālā departamenta vadītāju atklāt šo pasākumu (pēc Carat Latvia un Vizeum Latvia direktoru uzrunām) ar atraktīvu prezentāciju par Google reklāmas veiksmīgas izmantošanas paņēmieniem. Prezentācija bija izveidota tā, lai optimāli sabalansētu informāciju par reklāmas risinājumu jaunām un aktuālām iespējām, tai pašā laikā, nezaudējot praktisku akcentu – konkrētu, aktuālu risinājumu rekomendācijas labākus rezultātu sasniegšanai.

Lūk, ko saka Carat Latvia valdes loceklis Raitis Avots

Google AdWords seminārs„Paldies par lieliski novadīto semināru. Sergejs ir atzīts Google reklāmas vadīšanas un analīzes eksperts. Pateicoties praktiskai pieredzei un prezentācijas prasmēm, Sergeja seminārs bija lietderīgs un interesants. Mūsu klienti to augsti novērtēja. Sadarbosimies arī turpmāk.”

carat-logo

Carat Latvia
valdes loceklis, Raitis Avots

Šeit vēlos minēt piecas darbības, kuru izmantošana var uzlabot Jūsu reklāmas aktivitāšu efektivitāti:

  1. Pareizo atslēgvārdu izmantošana = kvalitatīvie klikšķi (kvalitatīvs trafiks)
  2. Veiksmīga reklāmas ziņojuma izveidošana = vairāk potenciālo klientu mājas lapā
  3. Atbilstība (atslēgvārds – reklāmas ziņojums – landing page) = iespēja saņemt augstāku kvalitātes vērtējumu
  4. Google Analytics pielāgošana = reklāmas darbības efektivitātes analīze, kas ļauj īstenot reklāmas efektivitātes paaugstināšanas pasākumus
  5. Google Analytics pielāgošana = piecas svarīgas atskaites.

Ja arī Jūs vēlāties papildināt savas zināšanas par Google reklāmu (Google AdWords), apmeklējiet vienu no maniem semināriem (informācija šeit) vai pasākaties individuālām apmācībām, rakstot uz e-pastu sv@imarketings.lv