[Pēc Google AdWords semināra] 15 vērtīgas atziņas, kas palīdzes uzlabot Google reklāmas darbības efektivitāti

Google AdWords apmācība. Google reklāmas apmācībaDecembra vidū pilna servisa interneta mārketinga aģentūra iMarketings organizēja divus praktiskus seminārus, kas bija veltīti aktuālai tēmai par reklāmas iespējām Google meklētājā. Man bija tas gods, kā iMarketings Google AdWords un Analytics nodaļas vadītājam, vadīt abus seminārus, kas notika 05. un 12. decembrī. Pirmā sesija tika paredzēta vadītājiem. Otrā – interneta mārketinga speciālistiem.

Pēc semināriem aptaujājām apmeklētājus, lai uzzinātu, vai mūsu veidotā programma bija sniegusi nepieciešamo informāciju, vai semināros tika sniegts pietiekami daudz vērtīgu, praksē pielietojamu zināšanu un vai apmeklētāji ir apmierināti ar semināra norisi kopumā.

Dalībnieki atzīme, ka abi semināri bija praktiski un zināšanas, kas tika iegūtas pēc abu sesiju noklausīšanas, ir vērtīgas un var uzreiz tikt pielietotas praksē, lai uzlabotu Google reklāmas rezultātus.

Sporihina Tatjana Google AdWords seminārs

Liels paldies par semināru „16 praktiski paņēmieni, kā palielināt pārdošanas rezultātus ar Google reklāmas palīdzību”! Seminārā ļoti sīki tika izskaidroti visi soļi, kas jāveic, lai patstāvīgi realizētu efektīvu AdWords kampaņu. Manuprāt, šāds seminārs ir īpaši ieteicams tiem, kas par AdWords jau kaut ko zina, taču pietrūkst praktiskās pieredzes un strukturētas izpratnes par to, kā panākt kampaņu lielāku efektivitāti. Īpaši interesanti bijuši praktiskie piemēri, kas liecina par pasniedzēja plašu profesionālo pieredzi ar AdWords.

latvenergo_logo

Tatjana Sporihina
AS “Latvenergo” mārketinga projektu vadītāja

Daži cipari no dalībnieku aptaujas rezultātiem

Google AdWords. Google reklāmas seminārs (Google apmācība)

Google AdWords. Google reklāmas seminārs (Google apmācība)

Google AdWords. Google reklāmas seminārs (Google apmācība)

Šeit vēlos minēt 15 būtiskas pamata atziņas, kas detalizēti tika analizētas vienā no semināriem:

1. Izmantojiet Google Search, kad vēlāties paaugstināt pārdošanas apjomus

2. Izmantojiet Google Display Network, kad vēlāties paziņot par akciju/jauno produktu

3. Izmantojiet Remarketing, kad vēlāties atkārtoti uzrunāt potenciālus klientus, kas pameta lapu

4. Veiciet plānošanu. Prognozējiet klikšķus, reklāmas budžetu un konversijas

5. Izvērtējiet atslēgvārdus uz izmantošanas lietderīgumu

6. Rūpīgi apdomājiet reklāmas ziņojumu

7. Pārliecināties, ka Jūsu mājas lapa pārdod

8. Izveidojiet mērķus mājas lapā, lai varētu piefiksēt to sasniegšanu (konversija)

9. Pirms reklamēties nosakiet, kā vērtēsiet reklāmas efektivitāti

10. Pirms reklamēties, sasaistiet AdWords un Analytics kontus

11. Izmantojiet Extensions (reklāmas ziņojumu paplašinājumu iespējas)

12. Analizējiet reklāmas kampaņu efektivitāti, izmantojot Google Analytics

13. Optimizējot reklāmas kampaņas. Sāciet ar iekšējiem rādītājiem (AdWords konts),

14. Optimizējot reklāmas kampaņas, neaizmirstiet piestrādāt arī pie ārējiem rādītājiem (mājas lapa).,

15. Testējiet, testējiet, testējiet. Analizējiet, analizējiet, analizējiet, tikai tā ir iespējams nonākt pie izciliem rezultātiem!

Ja arī Jūs vēlāties papildināt savas zināšanas par Google reklāmu (Google AdWords), apmeklējiet vienu no maniem semināriem vai pasākaties individuālām apmācībām, uzrakstot man uz sv@imarketings.lv. Vairāk informācijas par semināriem šeit.