[Google Seminārs] Remarketing: jaunumi, tendences, case study

Sergejs Volvenkins. Google Adwords. RemarketingPagājušajā nedēļā notika kārtējais Google seminārs. Kā vienmēr bija interesanti un lietderīgi. Šoreiz runa semināra tēma bija Remarketings (iespēja uzrunāt mājas lapas apmeklētājus atkārtoti). Materiālus prezentēja četri eksperti: Regimantas Urbanas (Regimantas Urbanas, Lietuva, Google), Gabriela Dingelaite (Gabriele Dingelyte, Lietuva, Google), Katrina Boise (Catherine Boisset, Francija, Google) un Dr. Sergejs Volvenkins (Latvija, imarketings.lv).

Regimantas (Regimantas Urbanas, Lietuva) atklāja pasākumu un vispārīgi pastāstīja par Remarketing izmantošanas iespējām. Pēc tam viņš deva vārdu divām dalībniecēm: Katrinai un Gabrielai.

Gabriela (Gabriele Dingelyte, Lietuva) uzstājās divas reizes. Pirmā tēma tika veltīta Google Tag Manager izmantošanai. Uzstāšanas galvenā doma bija sekojoša: ja jūs aktīvi izmantojat analītikas instrumentus (Google Analytics etc.), GTM izmantošana tas ir t.s.  must have. Google Tag Manger ļauj būtiski ietaupīt jūsu laiku un nervus, jo  vairāk nav nepieciešams regulāri traucēt mājas lapas administratorus, lai viņi izvieto konkrētā sadaļā nepieciešamo kodu. To visu GTM jūs varat izdarīt paši, nospiežot tikai dažas pogas. Prezentācijas laikā Gabriela uzskatāmi parādīja GTM galvenās iespējas.

Gabrielas otra prezentācija bija veltīta salīdzinoši jaunam risinājumam –  Search Remarketing (Remarketing Lists for Search Ads). Tika pastāts par šī instrumenta izmantošanas iespējām, parādīta gan konceptuālā, gan tehniskā puse. Gabriela pastāstīja par RLSA veiksmīgiem izmantošanas piemēriem, kā arī par to, kādos gadījumos labāk izmantot šo risinājumu. Tika sniegta arī informācija, kā jāveido RLSA. Kāda ir labā prakse un lietas, ko nevajag darīt/nestrādā.

Starp Gabrielas prezentācijām uzstājas Katrina (Catherine Boisset, Francija), kas Google atbild par Display risinājumu ieviešanu. Katrina novadīja ļoti interesantu prezentāciju par klasiskā Remarketinga iespējām (Display). Bija gan praktiskie piemēri, gan jaunumi un teorētiska daļa.

Pēc Katrinas un Gabrielas uzstāšanām tika atkārtoti prezentāciju galvenie momenti „Par un Pret” sesijā.

Sergejs Volvenkins. Google Adwords. Remarketing.Man bija tas gods uzstāties pēdējam. Savā prezentācijā īsumā parādīju Remarketing izmantošanas piemēru no mūsu uzņēmuma prakses (imarketings.lv). Sākumā es padalījos ar Remarketing pārdošanas tehnikām/idejām. Tika parādītas atskaites (kā arī analīzes virzieni), ar kuru palīdzību var noteikt, vai klientam Remarketing iespējas būtu lietderīgi izmantot. Pieskāros ļoti būtiskam momentam – Remarketing rezultātu prognozēšanai. Jo tieši šis visbiežāk ir klientam svarīgākais jautājums. Lai uz to atbildētu, iepazīstināju ar  vienkāršotu gaidāmo konversiju aprēķinu algoritmu, ko darbā ar klientiem ikdienā izmantojam savā uzņēmumā. Savas prezentācijas beigās iepazīstināju ar Remarketing kampaņas rezultātu analīzes iespējām, rādot šo informāciju uz reāla klienta piemēra (ievērojot konfidencialitāti).

Gribas secināt, ka Google produkti kļūst inteliģentāki, bet tajā pat laikā sarežģītāki lietošanā. Lai efektīvi vadītu un analizētu reklāmas kampaņas, nepieciešams gandrīz katru dienu sekot līdzi jaunumiem un uzlabojumiem. Acīmredzami, ka efektīvu kampaņu vadīšanu pastāvīgi mainīgā Google pasaulē var nodrošināt tikai specializētā interneta mārketinga aģentūrā.

Ja vēlāties izmantot Remarketing risinājuma jaunās iespējas un efektīvi piesaistīt jaunus klientus, pasūtiet Remarketing pakalpojumu pie imarketings.lv. Pierakstāties uz bezmaksas konsultāciju: sv@imarketings.lv