22. jūlijā Google AdWords pāriet uz „Uzlabotajām kampaņām”. Neaizmirsiet pārbaudīt (izmainīt) uzstādījumus.

22. jūlijā Google automātiski visu AdWords kontu reklāmas kampaņas pārceļ uz „Uzlaboto kampaņu” režīmu (Enhanced campaigns). Līdz šim datumam visiem AdWords lietotājiem bija iespēja manuāli pāriet uz uzlabotajām kampaņām, uzstādot iestatījumus pēc saviem ieskatiem.

Svarīgi atcerēties, ja pāreja notiek automātiskā režīmā (Jūs neveicat manuālu pāreju), Google veic iestatījumus Jūsu vietā. Tas nozīme, ka 23. jūlijā visos AdWords kontos, kuri automātiski tiek pārcelti uz uzlabotajām kampaņām, pēc noklusējuma tiks iestatīts parametrs „Reklāmas rādīšana mobilajos ierīcēs” (Mobile search).

Ne visiem reklāmdevējiem ir aktuāli rādīt reklāmu mobilajās ierīcēs. Ja Jūsu AdWords konts tika pārcelts uz uzlabotajām kampaņām automātiski, bet Jūs nevēlāties rādīt reklāmu mobilajās ierīcēs, nepieciešams pašiem atslēgt reklāmas rādīšanas mobilajos ierīcēs opciju. To varat izdarīt iestatījumos (Settings).

Izvēlaties Settings – Device. Noklikšķiniet uz bid adjustment lauku pie mobilajām ierīcēm.

Mobile AdWords reklama. Enchanced Campaigns

Iestāties Decrease by 100%. Tas nozīme likme ir 0.00 EUR.

Mobile AdWords reklama. Enhanced Campaigns. Reklāma internetā. Reklāma Google meklētājā

Iestatīts

Mobile AdWords reklama. Enchanced Campaigns

Ja Jums rādās jautājumi par pāreju uz uzlabotām kampaņām, vai Jūs vēlāties uzzināt, kādas jaunas iespējas paveras reklāmdevējiem, piesakaties uz bezmaksas konsultāciju pa e-pastu: sv@imarketings.lv