Vēl vairāk iespēju AdWords reklāmas kampāņu optimizācijai ar meklēšanas piltuvi

Google AdWords. Piltuve. Funnel. Google reklāma

Google mūs iepriecina ar kārtējām labām ziņām. AdWords kontā paradījusies jaunā atskaišu grupa – „Meklēšanas piltuve” (Search Funnel). Šīs atskaites rāda, kā lietotāji meklē produktu pirms ir veikts reklāmguvums (reklāmguvums = produkta pasūtījums, pasūtījuma formas aizpildīšana utt.). Tas ļauj veikt AdWords reklāmas padziļinātu analīzi un pieņemt pārdomātākus lēmumus par reklāmas optimizāciju un stratēģiju. Tagad AdWords atskaitēs var pievienot datus no meklēšanas piltuves pie reklāmas kampaņām, grupām, reklāmas ziņojumiem un atslēgvārdiem.

Atskaites no meklēšanas piltuves ir svarīgas, jo tās ļauj analizēt, kādas reklāmas un atslēgvārdi veicināja reklāmguvumus (assisted conversions).

Ja Jūs esat uzstādījuši reklāmguvumu monitoringa funkciju (conversion tracking), tad jūs atradīsiet iespēju pievienot šos rādītājus sadaļā „Kolonas” (Customize columns), „Meklēšanas piltuve” (Search Funnel).

Assisted_conversions

Ja jūs jau esat uzstādījuši reklāmguvumu monitoringa funkciju un esat gatavi uzsākt to izmantot, varat pamēģināt sekojošas analīzes tehnikas:

  • Nosakiet atslēgvārdus, kuri veicināja visvairāk reklāmguvumu (assisted converions): meklējiet atslēgvārdus, kam ir zems konversiju procents un augsta attiecība – veicinošs klikšķis-reklāmguvums/pēdējais klikšķis-reklāmguvums (click-assisted conversions / last-click conversion). Šie atslēgvārdi nodrošina būtisku ieguldījumu reklāmguvumu nodrošināšanā. Proti tie virza uz mājas lapu lietotājus, kuri atrodas agrākā pirkšanas stadijā – t.i. nav gatavi veikt pirmkumu uzreiz, bet, iepazīstoties ar papildu informāciju, pie tā nonāk vēlāk. Pamēģiniet izveidot atsevišķu reklāmas grupu ar šiem atslēgvārdiem.
  • Paaugstiniet likmes atslēgvārdiem, kas veicina reklāmguvumus. Droši vien jūs nevēlāties paaugstināt likmes tiem atslēgvārdiem, kas nenodrošina reklāmguvumus. Tomēr iespējams, ka daļa no šiem atslēgvārdiem ir reklāmguvumus veicinoši (assisted). Jaunie rādītāji palīdzēs jums to noteikt un izvēlēties pareizu likmju stratēģiju.
  • Pilnveidojiet reklāmas ziņojumus, kas uzrāda neapmierinošus rezultātus. Izvērtējiet iespēju pilnveidot reklāmas ziņojumus, kas ir veicinoši: rādījumi-konversijas (impression-assisted conversions) un kam ir stabila vidējā pozīcija. Šie reklāmas ziņojumi tika rādīti lietotājiem, kuri veikuši pasūtījumu, bet nav noklikšķinājuši uz šo reklāmu. Mēģiniet ievietot reklāmas ziņojumā specīgāku stimulu (call to action), lai lietotāju vairāk mudinātu “noklikšķināt” uz reklāmas ziņojuma.

Ceru, ka šis raksts jums palīdzēs vēl efektīvāk optimizēt reklāmas kampaņas un saņemt vairāk klientu no Google reklāmas. Tomēr, ja arī pēc raksta izlasīšanas jums vēl joprojām ir grūtības analizēt AdWords reklāmu, pierakstieties uz bezmaksas konsultāciju. E-pasts sv@imarketings.lv. Lai saņemtu bezmaksas konsultāciju, vēstulē norādiet, ka izlasījāt rakstu šajā blogā.