7 paņēmieni, kā iespējams paaugstināt jūsu Facebook lapas EdgeRank reitingu

Vai jūs kādreiz iedomājāties, kāpēc jūsu publikācijas Facebookā redz tikai neliels jūsu sekotāju procents? Tas viss ir saistīts ar EdgeRank – speciālo publikāciju filtrēšanas algoritmu, kurš nosaka, kāda informācija ir svarīga un tiks rādīta jūsu faniem un kāda nē.

Speciālistiem ir ļoti svarīgi ne tikai saprast EdgeRank pamatus, bet arī aktīvi strādāt, lai to paaugstinātu. Tieši tāpēc es sastādīju sarakstu no 7 vienkāršiem paņemieniem,  kā iespējams uzlabot EdgeRank un paaugstināt fanu skaitu, kas redzēs jūsu publikācijas.

1. Publicējiet regulāri, bet ne pārāk daudz!

Tas ir acīmredzami un ļoti vienkārši, bet daudzi Facebook lapu īpašnieki netiek galā ar šo (publicē pārāk daudz un bieži vai otrādi). Nepublicējot pietiekami bieži, jūsu publikācijas neredzēs 95% fanu. Taču publicējot pārāk bieži, jūs riskējāt apnikt saviem sekotājiem. Es rekomendētu publicēt materiālu 2-3 reizes dienā ar minimālu intervalu 4 stundas. Tiem, kam nav tik daudz laika vai kas nevar nodrošināt tik daudz satura, var publicēt 2-3 reizes nedēļā, bet tas ir absolūtais minimums.

2. Publicējiet saturu, kas ‘iesaista’ sekotājus, bet ne pastavīgu pašreklāmu

Nepietiek ar nepieciešamo periodiskumu un publikāciju skaitu. Jūsu saturam jābūt augstvērtīgam. Pirms jauna raksta publicēšanas, pamēģiniet iejusties savu sekotāju “ādā” un ielieciet sevi viņu vietā. Pajautājiet sev: “Vai jums tas būtu interesanti? Vai jūs padalītos ar šo publikāciju?”. Nepublicējiet tikai sava uzņēmuma reklāmu.

3. Publikācijām jābūt īsām un interesantām

Jūsu sekotāji nevēlās lasīt sacerējumus savā ziņu lentē. Pēc datiem, ko sniedz Facebook, lasītākās publikācijas sastāv no 90 simboliem. Publikācijām ar šādu garumu ir arī augstākais sekotāju iesaistīšanas procents (dalās, komentē, spiež Like)

4. Publicējiet foto un video

Tiem, kuri biežāk publicē foto un video, ir priekšrocība salīdzinājumā ar tiem, kuri publicē tikai teksta informāciju. Vizuālais kontents ir pamanāmāks un interesantāks. Ar vizuālā kontenta palīdzību tiek iesaistīts lielāks sekotāju skaits.

5. Uzdodiet jautājumus, lai iesaistītu sekotājus diskusijā

Tas izklausās vienkārši un tikpat vienkārši tas arī strādā. Uzdodiet jautājumu par aktuālu tēmu, uzsāciet diskusiju. Paprasiet nokomentēt bildi, izteikt savas domas par jaunu ideju vai nospiest Like zem kāda apgalvojuma. Iesaistot sekotājus diskusijā, jūs varēsiet būtiski paaugstināt jūsu Facebook lapas EdgeRank.

6. Piedāvājiet kaut ko ekskluzīvu (saturu, akcijas utt.)

Patīk tas jums vai nē, bet daudzi no jūsu sekotājiem tieši tāpēc arī nospieda Like pogu – viņi vēlas saņemt kādu ieguvumu: atlaides, speciālus piedāvājumus utt. Dodiet viņiem to.

7. Atrodiet piemērotāko laiku publikācijām

Tas ir ļoti svarīgs noteikums. Regulāri veiciet testus un jūs noteiksiet to laiku, kad jūsu publikācijas saņem maksimālo atdevi. Analīzei izmantojiet statistiku Facebook Insights. Lai būtu precīzāki savās publikācijās, jums labi jāiepazīst sava mērķauditorija. Atbildiet uz sekojošiem jautājumiem: „Kur viņi atrodas?”, „Cik viņiem ir gadu?”, „Kā viņi pavada savu laiku?”, „Kad viņi apmeklē Facebook?”.

Tie ir pietiekami sarežģīti jautājumi, jo bieži vien sekotāju auditorija nav vienmērīga un sastāv no vairākiem segmentiem. Bet noteicot šos segmentus, jūs varēsiet izvēlēties publikācijas labākos laikos un arī labāko materiālu.