6 iemesli, kāpēc interneta mārketingā SATURS ir tik svarīgs

Pagājuši laiki, kad varēja vienkārši pārraidīt TV reklāmu, kurā stāstīts, cik jūsu produkts ir lielisks, un nākamajā dienā īsti nezināt, ko darīt ar lielo pircēju pieplūdumu. Pret komunikāciju internetā jāizturas krietni delikātāk. Internets jūs var savienot ar lielu potenciālo klientu daudzumu. Taču darbs internetā prasa lielāku koncentrēšanos un uzcītību.

Jūsu mājas lapa atrodas tikai viena klikšķa attālumā no jūsu pircēja. Bet vienlaikus šim pircējam nepieciešams tikai viens taustiņa klikšķis, lai viņš aizietu no jūsu mājas lapas un nekad tajā vairs neielūkotos. Ģenerējiet labu saturu savai mājas lapai vai blogam. Tas ir viens no interneta mārketinga zelta likumiem, kurš ļaus noturēt apmeklētājus un pārliecināt viņus par jūsu produkta izvēles pareizību.

Lūk, seši iemesli, kāpēc jūsu biznesam tik svarīgs ir saturs:

1. Saturs atklāj mājas lapas apmeklēšanas iemeslu un mudina tajā atgriezties atkal

Cilvēki vēlas iegūt saturīgu materiālu, grib būt informēti, iesaistīti savstarpējā komunikācijā, vēlas, lai viņus izklaidētu un izglītotu. Tā vietā, lai pastāvīgi uzsvērtu „mums ir vislabākais produkts” un „nopērciet, nopērciet, nopērciet…”, iesakiet apmeklētājiem, kā viņiem pareizi izvēlēties nepieciešamo preci, miniet desmit izplatītākās kļūdas produkta izvēlē vai izglītojiet pircējus, kā viņi produkta iegādei var ietaupīt savus līdzekļus. Potenciālie klienti to tik tiešām pratīs novērtēt.

2. Saturs apmeklētājus var mudināt atstāt savu kontaktinformāciju

Par nerakstītu likumu pieņemiet tiešām noderīgas informācijas izsūtīšanu reizi nedēļā potenciālajiem klientiem, kuri atstājuši jums savu elektroniskā pasta adresi. Bingo! Tagad jūsu rīcībā ir tiešais kontakts ar savu mērķauditoriju.

3. Saturu var pārsūtīt. Ar to var dalīties

Cilvēki, kuriem patika jūsu mājas lapas vai bloga saturs, to var pārsūtīt draugiem, kolēģiem vai paziņām. Nopublicējiet savu materiālu Facebook vai Draugiem Lapās (Facebook Page) un jūs spēsiet iegūt lielāku skaitu sekotāju, ar kuriem turpmāk varēsiet uzturēt komunikāciju.

4. Saturs jūsu komunikāciju padara interaktīvu, divpusēju

Aiciniet apmeklētājus izteikt savas domas un atstāt komentārus. Viņiem patiks iesaistīties satura izveidē, nevis būt vienīgi pasīviem tā lasītājiem. Lietotāju iesaistīšana satura izveidē ir viens no labākajiem komunikācijas veidiem.

5. Saturs ir ārkārtīgi nozīmīgs, lai uzlabotu savas pozīcijas meklēšanas sistēmās

Tekstus blogam vai mājas lapas sadaļām sastādiet, ņemot vērā SEO optimizāciju. Tādā veidā jūs uzlabosiet organisko meklējumu rezultātus un palielināsiet sava resursa apmeklējumu skaitu.

6. No pārdevēja pārkvalificējieties par ekspertu vai mentoru

Ar laiku jūsu mājas lapā būs tik daudz noderīgas informācijas, ka cilvēki vērsīsies pie jums pēc padoma un ieteikumiem. Tas būs labs paņēmiens, kā viņiem pārdot savu preci vai pakalpojumu.

Padarot saturu par jūsu interneta mārketinga stratēģijas sastāvdaļu, jūs ar potenciālajiem klientiem izveidosiet tādas attiecības, ka viņi pie jums vērsīsies atkal un atkal, kamēr jūsu konkurentiem iesīkstējušo un novecojušo pārdošanas metožu izmantošanas dēļ klientu skaits aizvien vairāk samazināsies.