Īsumā par jauno Facebook «Talking about this» metriku

6.oktobrī Facebook paziņoja par jaunas metrikas palaišanu lapām (Facebook Page), kas saucas «Talking about this». Šī rādītāja mērķis ir uzskaitīt aktivitātes, kas vērojamas ap noteikto lapu. 

Analizējot jaunievedumu, eksperti atzinuši, ka šī metrika nav vēl perfekta un tā tiks uzlabota. Taču viens ir skaidrs pilnīgi noteikti –Page Like dominēšanas mūžs ir nonācis savam loģiskajam galam. Tagad SMM (Social Media Marketing) speciālistu darbs iegūst jaunu nozīmi un, iespējams, viņiem atkritīs nepieciešamība bezjēdzīgi pieaudzēt Page Like skaitu un apgalvot, ka tas ir galvenais speciālista darba efektivitātes rādītājs. Jaunā metrika «Talking about this» stimulē veidot dialogu ar lietotājiem, iesaistīt viņus saziņā, meklēt dažādus veidus, kas ļautu padarīt patērētājus par aktīvākiem lapas (Facebook Page) sekotājiem. 

Rādītājs tiek atjaunots katru dienu un ņem vērā aktivitātes par pēdējām septiņām dienām. Jaunā metrika uzskaita fanu aktivitātes attiecībā pret noteiktu lapu. Proti, rādītājs «Talking about this» pieaug, kad fani:

+ noklikšķina uz Page Like;
+  publicē informāciju uz lapas sienas (Page Wall) ;
+  noklikšķina uz Like un/vai Share, komentē lapas publikāciju vai citu lapā esošo saturu: foto, video, albūmus;
+ piedalās aptaujā;
+ apstiprina ielūgumu uz pasākumu;
+ min lapu publikācijā;
+ min lapu uz foto (Tag);
+ noklikšķina uz Like un/vai Share darījuma reģistrācijā (check-in deal);
+ atzīmējas noteiktā vietā.  

Ieejot lapas statistikā (Page Insights), grafikā var redzēt «Talking about this» rādītāju. 

 

Jaunajā statistikas variantā pievienota vēl viena aile ar nosaukumu “Virality”. Tā atspoguļo «Talking about this» skaita attiecības pret publikācijas aptveri (Reach).