Mārketinga pētījumi

Mārketinga pētījumi
Autors Nerešs K.Malhotra
Gads 2007
Lappušu
skaits
1186
Par ko ir grāmata Grāmatā aprakstīts viss pētījuma veikšanas process, sākot ar ideju un plāna sastādīšanu un beidzot ar rezultātu analīzi. Šis ir interesants un noderīgs materiāls kā iesācējiem, tā arī pieredzējušiem profesionāļiem.
Kāpēc lasīt? Kā es sapratu, šo grāmatu atzīst speciālisti visā pasaulē. Iespējams, tas ir viens no svarīgākajiem argumentiem, lai to izlasītu, ja Jūs nodarbojaties ar pētniecību. Jūs uzzināsiet daudz noderīga: par pētījuma plāna sastādīšanu, par izlases veidošanu, par anketas sastādīšanu, par pētījuma veikšanu, par rezultātu analīzi, utt. Autors min daudz piemēru un demonstrē izplatītākās kļūdas.