Reklāmas menedžments

Reklāmas menedžments
Autors Radživs Batra, Džons Dž. Maiers, Deivids A. Akers
Gads 1994
Lappušu skaits 780
Par ko ir grāmata  Grāmata par reklāmu, par to, kā tā strādā un kā to pareizi darīt. Šeit parādīti daudzu pētījumu rezultāti. Iztirzāti reāli reklāmas piemēri. Veikti secinājumi un sniegtas rekomendācijas.
Kāpēc lasīt?  Ja šo grāmatu izlasītu visi speciālisti, kuri izstrādā reklāmas, tad reklāmas kvalitāte pie mums varētu ievērojami uzlaboties. Bez tā, ka grāmata ir ļoti interesanta, tā ir arī ārkārtīgi noderīga. Autori dalās ar ļoti plašu praktisku un teorētisku pieredzi. Izlasot grāmatu, labi saproti kā pareizāk reklamēt to vai citu produktu un kāpēc tieši tā, bet ne savādāk.