Kļūdas, ko pieļauj reklāmas ziņojumos mazie un vidējie uzņēmumi. Pētījumi. Ceļa sākums

Reiz, kad es strādāju nekustamo īpašumu kompānijā BaltHaus, es veicu pētījumu par tēmu: kļūdas reklāmas ziņojumos, ko pieļauj jauno projektu attīstītāji. Protams, tas nepavisam nebija zinātnisks pētījums, bet veikta darba ideja un rezultāti radīja lielu attīstītāju interesi. Pēc rezultātu publikācijas daži projektu īpašnieki man izteica pateicību par tik lietderīgas informācijas sniegšanu. Kopumā bija patīkami, ka mani centieni kādam noderēja, jo darbs tikai darba dēļ nav tik interesants. 

Lūk. Tas bija priekšvārds. Bet tagad runāšu pēc būtības. Kad uzsāku savu doktora darbu, man bija nepieciešams noteikt tos pētījumus, ko es veikšu. Pirmkārt, to rezultātiem jāpalīdz man uzrakstīt doktora darbu. Otrkārt, pētījumu rezultātiem vēlams būt lietderīgiem mazajām un vidējām kompānijām. Un lūk, prātā man uzreiz nāk ideja atkārtot pētījumu, ko es veicu BaltHaus. Protams, tam jābūt pavisam cita līmeņa darbam. Piemēram, tikai vienu reklāmas ziņojumu atlase mums aizņēma trīs mēnešus. Bet pagaidām viss iet pēc plāna. 

Es izvēlējos dažus sabiedrībā cienījamus reklāmas ekspertus (vadošo reklāmas aģentūru direktorus) un piedāvāju viņiem novērtēt reklāmu pēc dažādiem kritērijiem tādiem, kā: virsraksts, teksts utt. Es jau saņēmu atbildes praktiski no visiem ekspertiem un drīz varēšu sniegt rezultātus. Jau pēc sākotnēja novērtējuma labi redzams, kur “grēko” mazie un vidējie. Man liekas, ka tas būs pietiekami lietderīgs materiāls, kas palīdzēs uzlabot reklāmas kvalitāti gan maziem, gan vidējiem uzņēmumiem. 

Ja mans pētījums ieinteresēs žurnālistus, tad es laikam publicēšu visinteresantākos datus. Ja kāds vēlēsies apskatīties, kādas kļūdas pieļautas reklāmā, tad es varu rezultātus nosūtīt uz e-mailu. Protams, ka bezmaksas. Atsūtiet sava e-pasta adresi uz info@svmarketing.lv