Sabalansēta rādītāju sistēma mārketingā un pārdošanās

  

Sabalansēta rādītāju sistēma mārketingā un pārdošanās

Autors Andreas Praisners
Gads 2002
Lappušu skaits 303
Par ko ir grāmata Nav grūti noprast, ka grāmata veltīta sabalansētai rādītāju sistēmai. Protams, labākai materiāla uztverei, būtu lietderīgi sākumā iepazīties ar šīs sistēmas veidotāju R.Kaplana un D.Nortona darbiem. Laikam saprotot, ka ne katrs grāmatas pircējs, pazīstams ar viņu darbiem, autors grāmatas sākumā sniedz nelielu ekskursiju SRS. Atlikušajā grāmatas daļā autors iepazīstina lasītājus ar rādītājiem, kas attiecas uz mārketinga sastāvdaļu un sniedz rekomendācijas SRS izstrādei attiecībā uz mārketinga darbību.
Plusi Kā mārketinga speciālistam man iepatikās, ka šeit tiek izskatīta tieši mārketinga SRS sastāvdaļa. Autors detalizēti apraksta 81 rādītāju. Ir sniegti piemēri. Uztveres ērtībai rādītāji sadalīti septiņās kategorijās: izdevumi/peļņa, rezultativitāte, loģistika, klienti, informācija un inovācijas, realizācijas partneri.
Mīnusi Pēc šīs grāmatas saviem spēkiem nevarēsiet ieviest SRS uzņēmumā. Autors arī pats to saka. Rādītāji sadalīti septiņās kategorijās, bet šīs kategorijas nesakrīt ar četrām SRS perspektīvām. Tāpēc labums no tā, ka Jūs iepazināties ar 81 rādītāju patiesībā ne tik liels. Man radās tāds iespaids, ka rādītāji, ko autors attēlo katras kategorijas beigās, jau “izsūkti no pirksta” un attēloti tikai tam, lai to būtu tā pa-vairāk.    
Secinājums Lasīt vajag, bet ja vēlaties saprast, kā darbojas SRS un ieviest savā uzņēmumā, šī grāmata nevar būt vienīgā par šo SRS tēmu.